איך בוחרים קוסם מומלץ ליום הולדת?


הילד גדל בשנה ואתם מחפשים קוסם לחגיגת יום ההולדת.
איפה כדאי לחגוג בבית או או במרפסת? 
איך אפשר להמנע מכל הבלאגן שמשאירה אחריה חגיגה שכזו? ולסיום כמה טיפים לארגון יום הולדת מושלם !

// הכל בבלוג של אמן החושים דביר שאבי.




הופ הופ טרללה עברה לה עוד שנה ואחד הילדים בבית גדל בשנה ולחגיגה עם כל הילדים בכיתה/הגן הוא רוצה קוסם, מה חשוב לזכור כשמחפשים קוסם מומלץ ליום ההולדת? ממה כדאי להיזהר? ועוד כמה טיפים לארגון יום הולדת מושלמת.


אנו מחפשים קוסם טוב וחשוב לדעת מה הם טווחי המחירים בשוק ההפעלות להפעלת יום הולדת עם קוסם.


  • טווחי המחירים בשוק להפעלות ימי הולדת עם מופע קסמים ומפעיל איכותי ,לרוב, ימי הולדת עם קוסם יהיו יותר יקרים מהפעלה אחרת כדוג' ליצן / מפעילת ספורט - המחירים נעים בין 2200-3500 ש"ח עבור מופע והפעלה של עד 120 דק'  (תלוי לרוב בפרמטרים של החבילה הכוללת שתקבלו, במרחק הנסיעה אליכם ובנסיון המקצועי של הקוסם המפעיל) קוסם שלוקח פחות ממחירים אלו לרוב יהיה קוסם בתחילת דרכו ואולי הוא יהיה בסדר גמור אבל אנחנו יודעים -"אין חכם כבעל נסיון", ואנחנו מראש רוצים למנוע את הספק ולהביא אלינו הביתה מישהו עם נסיון בהפעלת ילדים, מה שמוביל אותנו לנושא הבא והלא פחות חשוב - נסיון בתחום ובהפעלות לילדים.

  • אנו רוצים שלקוסם שנביא יהיה נסיון בתחום, אחד כזה שיצליח להשאיר את הילדים שלכם מרותקים במשך שעתיים של פעילות (לא דבר פשוט בדור המסכים :).

  • בנוסף, חשוב שלקוסם שנבחר יהיה נסיון בהפעלת ילדים ולא רק נסיון במופעים על במות, כי את יום ההולדת חוגגים אצלכם בבית, יהיו המון ילדים והורים, וחשוב שההפעלה תעבור ותזרום בצורה מסודרת, שקטה, נינוחה ובטיחותית, לכן, חשוב שנמצא מישהו שיש לו נסיון בתחום הפעלות ילדים.

  • חשוב שנתרשם מסרטונים ביוטיוב או באתר של הקוסם ונבחן את הגישה שלו לילדים - האם הוא פונה אל הילדים בצורה בוגרת ואינטליגנטית או בצעקות ומילים רדודות, קוסם שאין לו גישה טובה לילדים יכול להיות קוסם מעולה למופע בהיכל התרבות בעיר שלכם על הבמה הגדולה אבל פחות בשבילכם לאירוע בבית.

אחת השאלות הנפוצות היא האם עדיף שהמופע וההפעלה יהיו במרפסת או בתוך הבית?

יום הולדת עם קוסם היא השקעה לא קטנה ולכן חשוב שנעשה את ההפעלה במקום סגור המופחת בגירויים חיצוניים (שמש, רוחות, זבובים, רעשי מכוניות וכו'), חשוב שנזכור שעל כל דקה שהמפעיל נמצא אנחנו משלמים כמות לא קטנה של כסף וכדי שלא נבזבז את יום ההולדת בלהחזיר את הילדים לשבת או להיות בשקט נעדיף לעשות את ההפעלה בסלון הבית או המקלט של הבנין - מקום שבו הילדים יוכלו להיות מרוכזים אך ורק בקוסם ובהפעלה שהזמנתם.

  • בחלק מימי ההולדת מגיעים גם ההורים ונשארים לאורך כל יום ההולדת ,במקרים אלו חשוב שנשים לב שההורים אינם נמצאים בקרבת הפעילות ומדברים בינהם או משוחחים בטלפון - דבר זה יוציא את הילדים מריכוז ויקשה על הקוסם המפעיל להשאירם בתוך הפעילות, ושוב, זמן זה כסף וכדאי שתנצלו את כל הזמן שהובטח לכם בצורה היעילה והמיטבית.




                                              

מה תכלול הפעלה עם קוסם?

החבילות תהינה שונות מקוסם לקוסם אבל לרוב זה מה שתשמעו.

חלק ראשון - 

מופע קסמים (בין 45-55 דק').

חלק שני -

הפסקת חטיפים אוכל ושתיה. (15-20 דק')

חלק שלישי -

טקס העוגה , שירים וריקודים / בלוני צורות, משחקי יום הולדת (15-20 דק')

חלק רביעי -

טקס ברכות וחלוקת פרסים לילדים (10-15 דק')

סה"כ: כשעתיים של פעילות.

"חוויה בלתי נשכחת"  

כיום, ניתן להזמין את אמן החושים דביר שאבי (YES,ערוץ 13, קומדי בר)  במופע "מחשבה יוצרת" סטנדאפ-מנטליזם בהתאמה אישית לאירועי חברות, בר או בת מצווה, יום הולדת 50, יום הולדת 60 וכו'.



לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן .

או חייגו 073-7866533